انواع هدیه های تبلیغاتی

انواع هدیه های تبلیغاتی

انواع هدیه های تبلیغاتی

همه ما در سال های زندگی خود دارای آرزوهای  فراوانی بوده ایم . به عنوان مثال ، این اهداف و آرزوها که بخش عمده ای از آن را تمایلات مادی تشکیل می داد شامل رسیدن به یک اسباب بازی خاص یا دوچرخه در سال های کودکی ، رسیدن به یک کنسول بازی در سال های نوجوانی و خرید یک گوشی هوشمند خاص یا رسیدن به خودرویی اسپورت در جوانی بوده است . با نظر به گذشته خود ، لیست بلند بالایی از چنین تمایلاتی در ذهن ما نقش می بندد که ممکن است به برخی از آن ها رسیده باشیم . در این میان ، جای خالی اهداف دست نیافته تا ابد خالی می ماند اما در مورد آرزوهای تحقق یافته می توان ادعا کرد که پس از چندی به یکی از رخدادهای روزمره و یا وسایل عادی زندگیمان تبدیل شده اند ؛ در همین راستا نیز جملات انگیزشی فراوانی وجود دارد که در مورد ارزش افراد ، مشاغل ، جایگاه ، اجناس و کالاهایی در زندگی ما نکاتی را گوشزد می کند ، نکاتی که یادآور ارزش بالای این عوامل پیش از دستیابی به آن ها بوده است . امروزه خرید یک کالا پس از مدتی به چنان مساله ای بی ارزش و یکنواخت تبدیل شده است که دارنده آن حس مالکیت آن به مدت سالیانی متمادی را دارد . حس مالکیتی که پس از مدتی به دلزدگی تبدیل شده است و سبب می شود تا با وجود تعلق خاطر به شی مذکور در سال های گذشته و همچنین کاربرد مفید فعلی آن ، از دسترس خارج شود و جای خود را به محصولی جدیدتر بدهد . اما برخورد ما با همه اجناس و اقلام زندگیمان اینچنین نیست . شاید شما نیز در میان دارایی خود ، وسیله ای را بیش از دیگر متعلقاتتان دوست داشته و یا نگاه شما به آن شیء ، فراتر از یک جسم مادی باشد . یک کارت پستال ، دستخطی ناخوانا ، شیشه عطری تمام شده ، خودکاری خشک شده ، هدفونی شکسته و صدها مثال دیگر وجود دارد که با وجود عدم کارایی ، هنوز هم برای ما عزیز بوده و با تمام وجود از آن ها نگهداری می کنیم . بدون شک دلایل فراوانی برای خلق این وابستگی وجود دارد ، اما یکی از اصلی ترین آن ها ، دریافت این کالا از سوی یک انسان ارزشمند در قالب یک هدیه بوده است . هدیه ، تحفه ، کادو یا پیشکش ، در هر اندازه ، با هر قیمت و در کسوت کادوی تولد ، هدایای مناسبتی ، سوغات ، عیدی ، چشم روشنی  و نام های دیگر ، همواره دوست داشتنی و خوشایند می باشد . همه ما تا مدت ها شخص کادو دهنده را به واسطه دیدن یا استفاده از کادوی وی به یاد داریم و یا در ذهن کادو گیرنده نقش می بندیم ؛ پس چرا نباید از چنین حربه ای برای یادآوری نام خود به مشتریان بالقوه کسب و کارمان استفاده کنیم ؟! اهدای انواع هدیه تبلیغاتی به مشتریان قدیمی و افرادی که پتانسیل تبدیل شدن به مشتریان دائم را دارند سبب می شود تا این کالا ، پس از هربار دیده شدن ، پیام ما را به مخاطبان متعددی رسانده و علاوه بر زنده نگاه داشتن نام مجموعه ما ، ناخودآگاه آن ها را به جبران این  هدیه تبلیغاتی ترغیب نماید . تقدیم هدیه تبلیغاتی به عنوان یکی از شاخه های بازاریابی پارتیزانی (Guerilla Marketing) سبب شده است تا مجموعه های کوچک نیز توانایی بهره مندی از تبلیغاتی موثر و کم خرج را در دایره اختیارات و امکانات خود داشته باشند و به کمک آن به تقویت پایه های حرفه خود بپردازند .

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *