ایده هدیه تبلیغاتی

ایده هدیه تبلیغاتی

ایده هدیه تبلیغاتی

با نگاه به محیط پیرامون خود و اندکی تفکر ، در میابیم که تغییراتی باورنکردنی در سبک زندگی افراد به وجود آمده است . بطور مثال ، تلفن همراهی که تا 2 دهه پیش جزو اقلام لوکس قرار داشت و تنها مزین دستان قشر ثروتمند جامعه بود ، امروزه در ابعاد و برندهای مختلف در دست تمامی افراد جامعه دیده می شود . گسترش شبکه اینترنت و ترویج استفاده از آن ، تعدد شبکه های تلوزیونی ، تولد استارت آپ ها و ده ها عامل دیگر سبب شده است تا زندگی انسان قرن 21 تفاوت چشمگیری با زندگی پیشینان خود داشته باشد . در این میان ، یکی از اهداف غول های بازرگانی در قالب مجموعه های تولیدی یا ارائه دهنده خدمات ، هدایت مردم به سمت مصرف بیشتر بوده است ، هدفی که شرکت ها ، کارخانجات ، تولیدی ها و کسبه در صورت عدم پیروی از آن در اقتصاد امروز دنیا ، محکوم به ورشکستگی هستند . بی تردید تبلیغات اصلی ترین راه ترغیب مشتریان به استفاده از محصولات و خدمات مجموعه های فوق می باشد ، تبلیغاتی که دیگر از چارچوب معرفی یک محصول خارج شده و با توجه به سرمایه در حال چرخش در آن ، به جنگی تمام عیار تبدیل شده است . رقابت میان خودرو سازان آلمانی (در میان خود و یا رقبای خارجی) ، رقابت میان کمپانی های نایکی و آدیداس در زمینه ادوات ورزشی ، رقابت کمپانی های پپسی و کوکاکولا در زمینه نوشیدنی ها ، رقابت کمپانی های سونی و ماکروسافت در زمینه کنسول های بازی ، رقابت کمپانی های ماکروسافت و اپل در زمینه سیستم های عامل یا رقابت کمپانی های اپل و سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند تنها گوشه ای از این کارزار می باشد . حال هریک از مجموعه های فوق ، در صورتی که تمایل به ادامه این رقابت نداشته و یا اندکی پا پس کشند ، دچار افت شدید فروش و ارزش سهامشان شده و میلیون ها دلار ضرر خواهند کرد ، لذا تنها راه بقا را در ادامه مسیر و تمسک به تبلیغات هوشمندانه می دانند . وجود گوشی های هوشمند ، تلوزیون ، رایانه و سایر راه های ارتباط جمعی تا حد زیادی مصرف کنندگان را از تبلیغات سنتی کمپانی های فوق سیراب کرده است ؛ تبلیغاتی که با وجود جذابیت های بصری فراوان ، اثر تبلیغات رقبا را خنثی کرده و فقط تلنگری به مشتریان بالقوه می زند . در همین ارتباط ، مجموعه های مذکور و مجموعه های کوچکتر در مقیاسی محدودتر ، روی به راه حل های دیگری چون اهدای هدیه تبلیغاتی می آورند . در بازار هدیه تبلیغاتی نیز اقلامی وجود دارند که جز لاینفک این شیوه بوده که در همه اصناف و مشاغل قابل رویت اند . خودکار ، ساعت رومیزی ، البسه ، کلاه ، لیوان و صدها کالای دیگر ، از جمله عواملی هستند که با محبوبیت و کاربرد فراوان خود همواره مورد استفاده قرار می گیرند ، اما نباید فراموش کرد که برای رسیدن به هدفی جدید ، قدم نهادن در مسیری جدید لازم است ؛ از این روی استفاده از هدیه تبلیغاتی خلاقانه و ایده های نو ضروریست . به عنوان مثال ، نگهدارنده گیره ای لیوان ، فلش مموری های دستبندی ، نگهدارنده های رومیزی و پریزی تلفن همراه ، داکت های فانتزی شارژر و هدفون ، اسباب بازی و دکوری های با کیفیت ، تجهیزات و تبدیلات داخل خودرو (مانند شارژرهای فندکی) و چندکاره های کارتی (آچار ، درب بازکن ، خطکش و …) از آن دست هدایایی هستند که در عین سادگی ، به جلب توجه مشتریان کمک شایانی می کنند .

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *