بهترین هدیه تبلیغاتی

بهترین هدیه تبلیغاتی

بهترین هدیه تبلیغاتی

پیشرفت تکنولوژی ، خصوصا در زمینه علوم کامپیوتری و IT سبب شده است تا امروزه ابزار نگارش و محاسبات انسان تغییرات فراوانی در ساختار خود ببیند . میزان این تغییرات و اثرات آن را می توان با اولین مقطع آشنایی انسان با رسم الخط و اعداد ریاضی در سال های اولیه تحصیل در یافت . امروزه در مدارس کشورهای توسعه یافته و حتی برخی از مدارس ایران ، سیستم آموزشی مبتنی بر آموزه های کامپیوتری می باشد ، تا جایی که انجام تکالیف روزانه نیز توسط این وسایل انجام می پذیرد . از دید کارشناسان آموزشی ، این امر علاوه بر تاثیر بهتر و بیشتر بر روی روند یادگیری دانش آموزان ، آن ها را برای فراگرفتن نرم افزارهای بیشتر که تسط بر آن ها لازمه زندگی بهتر در آینده است یاری می کند . از مزایای استفاده از کامپیوترها در تمامی سطوح علمی ، می توان به سهولت و دقت بالای محاسبات ، انتقال بهتر مفاهیم به کاربر و همچنین نظم بالای سیر ورودی و خروجی اطلاعات اشاره کرد . سنگین ترین محاسبات علمی و رسم نقشه های پیچیده عمرانی که روزگاری با دست انجام می پذیرفت ، امروزه توسط یک دانش آموز مسلط به علوم کامپیوتری نیز قابل صحت سنجی می باشد . مانند هر پدیده نو ظهور دیگری ، این پدیده نیز در بدو کار دارای مخالفانی نیز می باشد که عمده دلیل مخالفت آن ها ، اعتقاد به کم کاری شدن دانش آموزان ، تنبلی ذهنی آن ها و همچنین عدم کارایی این قشر از جامعه در اثر عدم دسترسی به تکنولوژی می باشد ؛ از این روی به روش های آموزشی سنتی اعتقاد دارند . این افراد و بسیاری از افراد بزرگسال جامعه ، به دلیل عادت و تسلط به نگاشتن مطالب به کمک قلم و خودکار و بزرگ شدن با این روش ، استفاده از لوازم التحریر را به سخت افزار تایپ مطالب ترجیح می دهند . استفاده از مداد و خودکار های رنگی ، پاک کن ، تراش ، پرگار ، خط کش و سایر وسایل مشابه در وجود این افراد نهادینه شده که با وجود رواج این حجم از ابزار نگارشی جدید ، هنوز هم محبوب و پرکاربردند . حال با وجود این شرایط ، برخی از مدیران نکته سنج و آینده نگر با کمک این وسایل دست به تبلیغ می زنند . اعطای این لوازم در قالب هدیه تبلیغاتی سبب می شود تا علاوه بر رفع نیاز کاربران ، نام مجموعه مبلغ نیز در گوشه ای از ذهن آنان قرار گیرد . از سوی دیگر ، افرادی که ارتباط بیشتری با لوازم التحریر دارند ، با مزین شدن میز کارشان به نوشت افزارهای تبلیغاتی و یا سایر ادوات پر کاربرد مانند ست رومیزی ، چراغ مطالعه ، لیوان ، گلدان های مینیاتوری ، قاب عکس ، ساعت و … که کاربرد فراوانی برای آن ها دارد ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خرید ، خود به مُبَلغی جدید برای مجموعه بدل می شود که که با وجود درک همه جانبه مزایای این هدیه تبلیغاتی – یا مجموعه مربوطه آن –  و همچنین توانایی انتقال احساسات ، اثراتی بیشتر از تبلیغات مجازی نیز در بر دارد .

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *