بهترین هدیه های تبلیغاتی

بهترین هدیه های تبلیغاتی

بهترین هدیه های تبلیغاتی

آیا تا بحال به بهترین هدیه ای که دریافت کرده اید ، اندیشیده اید ؟! هریک از ما و اطرافیانمان دارای خصوصیات جسمی و فکری منحصر بفردی هستیم که سبب ایجاد تفاوت های بنیادینی میانمان می شود . در مبحث میزان رضایتمندی از دریافت یک هدیه می توان اذعان داشت که عده ای با دریافت یک نقاشی بچه گانه به عنوان هدیه خوشحال شده و عده ای با دریافت اتومبیلی لوکس برخورد سردی دارند ، عده ای پس از دریافت هدیه در پی یافتن قیمت آن رفته و عده دیگری به عنوان یادبود آن را گرامی می دارند ، عده ای فرد اهدا کننده را تکریم می کنند و عده دیگری بدون توجه به وی غرق واکاوی دارایی جدید خود می شوند . جنسیت ، سن ، وضعیت اقتصادی ، سطح توقع و ده ها عامل دیگر در رضایتمندی از دریافت یا انتخاب و خرید یک هدیه موثرند . به عنوان مثال ، فردی که قصد خرید هدیه ای برای مادر ، همسر و دختر خود دارد ، معمولاً از هدیه ای یکسان استفاده نمی کند ، چرا که تفاوت سنی میان این 3 نسل موجب می شود تا این افراد از کالایی نامتناسب با سنشان خرسند نباشد . رنگ ، اندازه ، کاربرد ، مواد سازنده ، ظرافت در طراحی ، وجهه عمومی و قیمت کالا از جمله عواملیست که سبب می شود هدایا برای اشخاص مختلف دلنشین باشد یا نباشد ؛ به همین دلیل اولین گام برای انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی ، شناخت دقیق و اصولی مخاطبینمان می باشد . تولید کنندگان ، مراکز خدماتی و سایر مشتریان هدیه تبلیغاتی با چه قشری از جامعه در ارتباطند؟ به عنوان مثال پزشکان با بیماران ، کتاب فروشی ها با دانش آموزان ، دانشجویان و افراد فرهیخته ، آرایشگرها با افراد مودار ، مدیران دولتی با افراد هم رتبه و … . در همه موارد فوق ، وجه اشتراکی میان ارباب رجویان یا افراد در ارتباط وجود دارد که یافتن این نکته کلید سفارشی مقرون بصرفه و حساب شده می باشد . در مثال های فوق ، پزشک معالج در صورت تمایل اعطای هدیه تبلیغاتی به بیماران خود ، از جا قرصی ، ابزار سنجش قند ، چربی یا فشار خون ، پدهای طبی ، ماساژور یا لوازم آرایشی و بهداشتی ؛ کتاب فروش از  کتب جیبی و لوازم التحریر ، آرایشگران از ابزار اصلاح همانند شانه ، قیچی ، آب پاش ، کیف لوازم آرایش و مدیر بلند پایه از سررسیدهای نفیس ، ست رومیزی یا تندیسی گران بها استفاده می کند . در موارد فوق ، بهترین هدیه تبلیغاتی هدیه ایست که پاسخگوی نیاز مشتری بوده و با سن ، جنسیت و سلیقه عموم آن ها سازگار باشد ، پس می توان نتیجه گرفت که بهترین هدیه تبلیغاتی کالایی نسبی می باشد . هرچند همگان به دریافت کالای قیمتی و لوکس علاقه دارند ، اما سفارش این اقلام برای کارفرما نیز هزینه بر بوده و ممکن است به سوددهی منجر نشود . در پایان اشاره به این نکته لازم است که ارائه هدیه تبلیغاتی به تناسب شغل قانونی مکتوب و لازم الاجرا نیست ، کمااینکه اگر پزشک از لوازم التحریر به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کند ، شخصی آن را پس نزده و با کمال میل استفاده می کند ، اما به دلیل عدم تناسب میان کالا و حرفه ، احتمال فراموشی این مجموعه توسط مشتری افزایش می یابد .

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *