هدایای تبلیغاتی شیک

هدایای تبلیغاتی شیک

هدایای تبلیغاتی شیک

یکی از مهمترین ویژگی های هدایای تبلیغاتی ، حساسیت زیاد این نوع تبلیغات می باشد . بدین معنی که هدایای تبلیغاتی در صورت نقصان و عدم تولید کارشناسانه می توانند منجر به بروز نتایجی عکس شوند . به عنوان مثال در تبلیغات رایج امروزی- مثلا تیزر تبلیغاتی در مترو – ، گروهی کارشناس به بررسی زوایا و خفایای امر پرداخته و در صورت وجود نواقص به ترمیم و تعمیر محتوای آن می پردازند و حتی در صورت پنهان ماندن مشکلی ، این خطا از دیده خیل عظیم مخاطبان نیز پنهان می ماند ، اما در هدایای تبلیغاتی شرایط به گونه ای دیگر است . در تولید هدایای تبلیغاتی ، اگر متریال نا مرغوب ، طراحی ضعیف ، عدم توجه به ارگونومی و … وجود داشته باشد ، مخاطب با توجه به اصل « مشت نمونه خروار » یا در تعریفی علمی تر به انتخاب کاتوره ای در مبحث کنترل کیفیت ، از کمپانی ارائه دهنده این هدایای تبلیغاتی نا امید شده و به سراغ سایر رقبا می رود ، کما اینکه این محصول توسط شرکتی ثالث تولید شده باشد .از این روست که استفاده از هدایای تبلیغاتی شیک باعث بالا رفتن اعتبار یک مجموعه نزد مشتریانش می شود .

شاید هزینه تولید هدایای تبلیغاتی شیک بالاتر از هدایای تبلیغاتی ساده و ارزان قیمت باشد ، ولی در مجموع بازدهی بیشتری نسبت به آن ها دارد ، همانطور که در مقاله های مرتبط گفته شد ، در تولید و ارائه هدایای تبلیغاتی  ارزان قیمت ، کمیت از کیفیت اهمیت بیشتری دارد ، اما این امر برای همه مدیران یکسان نیست . بطور مثال شما می توانید با هزینه 5000تومان صاحب 1 خودکار فلزی یا 10 خودکار پلاستیکی شوید ، تشخیص اینکه کدامیک برای کار شما مناسب تر است ، فقط و فقط از عهده شما بر می آید .  این هدایای شیک با بهره گیری از طرح ها و رنگ های مثال زدنی ، مواد اولیه مرغوب ، سایز بندی متنوع ، بسته بندی های جذاب و ارتباط تنگاتنگ با موضوع فعالیت شرکت ارائه دهنده آن ، یکی از بهترین راه های تبلیغ و معرفی مجموعه های مذکور می باشند .

این نوشته را به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *