گیفت تبلیغاتی مدیریتی خاص

گیفت تبلیغاتی مدیریتی خاص

آیا گیفت های تبلیغاتی کمکی به افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) می‏کنند؟

برند آگاهی عبارتست از تشخیص لوگو، نام برند و یا محصولی مشخص که خود شامل ۴ مرحله‏ی شناخت میباشد:

  • مرحله اول تشخیص برند یا Brand Recognition :

در این مرحله مشتریان بدون کمک قادر نخواهند بود تشخیص دهند که نام برند را شنیده‏اند یا خیر.

  • مرحله دوم یادآوری برند یا Brand Recall :

مشتریان برای به یاد آوردن نام برند نیازی به کمک نخواهند داشت.

  • مرحله سوم برتری برند یا Top of Mind :

با شنیدن نام یک محصول بدون ذکر برند، برخی از مشتریان یاد نام یک برند خاص میافتند.

  • مرحله چهارم یا Brand Dominance :

اکثریت مشتریان با شنیدن نام یک محصول، به یاد نام یک برند مشخص میافتند.

هدیه تبلیغاتی

هیچ محصولی نمیتواند در ذهن مشتری مستقیما در مرحله چهارم بنشیند. برندها میبایست تلاشهای فراوانی انجام دهند تا محصولاتشان از یک مرحله به مرحله دیگر منتقل شود. گیفت تبلیغاتی یکی از ابزارهایی میباشد که در این راستا به برند ها کمک خواهد کرد. اما باید توجه داشت که هر هدیه تبلیغاتی قابلیت استفاده در هر مرحله یی را ندارد. بنابراین با توجه به موقعیت محصول شما در ذهن مشتریان، شما باید گیفت تبلیغاتی خاص آن موقعیت را انتخاب کنید.

اگر بتوان به کمک هدایای تبلیغاتی خاص ، در ذهن مشتری ارزش ها و تجربیات جدید و پایدار طولانی مدتی را ایجاد کرد، میتوان گفت که آن هدیه یا کادو توانسته است رسالت خود را جهت انتقال مشتری از یک مرحله به مرحله‏ی دیگر به خوبی به جای آورد.

تصور کنید که شما از شخصی هدیه ای گرفته‏اید که تابحال در بازار وجود نداشته است و شما جزو اولین کسانی هستید که ازاین گیفت استفاده میکنید. چه احساس و تجربه‏یی در شما ایجاد خواهد شد؟ آیا شما به راحتی فرد هدیه دهنده را فراموش میکنید؟ آیا شما هدیه خود را به دیگران میبخشید و یا برای خود نگه میدارید؟ دیگران با مشاهده اینکه در تهیه یک وسیله خاص، قبل از موجود شدن دربازار، شما آن را در اختیار دارید، درمورد شما و شخصیت شما چه فکری میکنند؟ شما این همه احساسات خوب را مدیون چه کسی هستید؟ در آینده که این محصول دربازار به وفور وجود خواهد داشت، آیا به یاد میآورید که اولین بار چگونه با این محصول آشنا شده اید؟

بنابراین یک هدیه تبلیغاتی مفید باید بسیار هوشمندانه انتخاب شود تا شما را به اهداف مشخصی برساند. چنانچه چنین گیفت تبلیغاتی مفید ی را بتوانید پیدا کنید آیا این استدلال را میتوان بکاربرد که با هر قیمتی، به علت کارکرد مفیدش این یک هدیه تبلیغاتی ارزان میباشد؟

اگر این هدیه درکنار تمامی مزایای پرستیژ ی، ارمغانی همچون سلامتی را برای شما فراهم کند، شما چه احساسی درمورد ارائه دهنده آن خواهید داشت؟ بنابراین ارزش هدایای تبلیغاتی خاص علاوه بر پرستیژ، به کارکرد مفید آن نیز خواهد بود.

اگر مخاطب شما یک مدیر، یا یک پزشک یا یک فرد تاثیرگذار و خاص باشد به نظر شما برای هدیه تبلیغاتی مناسب آنها چه خصوصیاتی را باید درنظر گرفت؟

دستگاه سنیتایزر، به عنوان یک شارژر وایرلس و ضد عفونی کننده تلفن همراه، به عنوان یکی از جدیدترین گجت های سلامت محور به شما کمک خواهد کرد تا انتخابی شایسته داشته باشید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید