مقالات

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

صنایع دستی از دیرباز جزء نفیس ترین آثار هنری ساخته دست بشر و مصداقی از روحیات لطیف و هنرمندانه خالق خود بوده است . صنایع دستی ایران که در هر شهر شاخه هایی مختص به خود را دارد ، به رشته های اصلی نساجی سنتی ، بافته های با دار و بی دار ، پوشاک های سنتی ، چاپ های سنتی(قلمکاری) ، کاشی – سفال – سرامیک ، صنایع دستی چرمی(حکاکی و معرق چرم) ، هنرهای سنتی وابسته به معماری ، صنایع دستی فلزی ، صنایع دستی چوبی و حصیری(معرق ،مشبک و منبت کاری ) ، صنایع دستی دریای ، سنگی ،استخوان ، رودوزی های سنتی ، آبگینه و صنایع دستی کاغذی ، طراحی و نقاشی و مینا کاری تقسیم می شود .

زمانیکه این آثار ارزشمند تحت عنوان هدیه تبلیغاتی به شخصی اهدا می شود ، آثار شگرفی در روابط مابین مبلغ و مخاطب ایجاد می کند . چراکه مشتریان یک مجموعه به ارزش مادی و معنوی این هدیه تبلیغاتی واقفند و این حس به خوبی در آن ها القا می شود که برای مجموعه مذکور مهم می باشند و با وفاداری به مجموعه مذکور و تقویت کمیت و کیفیت همکاری ، سعی در جبران این هدیه تبلیغاتی می کنند .

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی می تواند مشتمل بر هر وسیله ساخت دست می باشد ولی از رایج ترین این هدیه تبلیغاتی می توان  به محصولات خاتم کاری شده اشاره کرد . محصولات خاتم کاری شده از قبیل قاب عکس ، ساعت ، ست های رو میزی ، جعبه های دکوری می باشند که با توجه به قیمت تمام شده نسبتا زیادی که دارند ، به مشتریان ویژه اهدا می شوند.

از دیگر انواع هدیه تبلیغاتی نیز می توان به ظروف میناکاری شده اشاره کرد که در قالب سرویس بشقاب ، ست گلدان و قندان ، شکلات خوری و … عرضه می شوند .

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان به دو دسته اصلی تقسیم می شوند ، دسته اول همانند سایر مشاغل ، شامل استفاده از محصولاتی نظیر خودکار ، سررسید ، لیوان و … می شود . با توجه به پرستیژ کاری و جایگاه پزشکان محترم ، دسته دوم  هدایای تبلیغاتی برای پزشکان بیشتر توصیه می شود . این محصولات شامل تمامی وسایلیست که به طریقی به حرفه پزشکان و امور بهداشت و سلامت مرتبط باشد . ارائه اینگونه هدایای تبلیغاتی برای پزشکان سبب می شود تا علاوه بر اینکه پزشک هدیه ای در خور نامش به بیمار یا ارباب رجوع تقدیم می کند ، کالای مذبور در پیشبرد اهداف همه پزشکان که افزایش سطح سلامت عمومی و بهداشت جامعه می باشد ، موثر است و در کنار فواید فوق ، تبلیغی از شخص (یا مجموعه)  نیز می باشد .

از مهمترین هدایای تبلیغاتی برای پزشکان می توان به  تب سنج های دیجیتال ، ترازوی دیجیتال ، ماساژورهای برقی و دستی ، روکش صندلی های طبی و ماساژور ، ست حوله ، ساعت پرستاری ، فشار سنج بازویی ، کیف های کمک های اولیه ، گوشی ضربان قلب ، ماسک سه لایه بتادین ، گاز استریل ، پد الکلی ، دستکش طبی ، هیدروژل سوختگی لنگ گاز ، قیچی ، پنبه هیدروفیل ، درجه تب(دما سنج ) ، چسب زخم ، محافظ قرص ، چراغ قوه پزشکی ، خمیر دندان و سایر لوازم بهداشت دهان و دندان و … اشاره کرد.

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی اسکار

هدایای تبلیغاتی اسکار

با ترویج استفاده از نام تجاری و برندسازی نوین نیاز به ابزارهایی برای حضوری با شکوه تر و تاثیر گذارتر در میان مشتریان، صاحبان صنایع و برند های برتر کشور پدیدار می آید که با بهره گرفتن از هدایای تبلیغاتی اسکار می توان نبض بازار را در دست گرفت . هدایای تبلیغاتی نوعی از مفیدترین تبلیغات حال حاضر به حساب می آیند ، مشروط به اینکه این هدایا به قدری مرغوب باشند که حصول و استفاده از آن برای مشتریان لذت بخش باشد ، در غیر این صورت با حجم زیادی از هدایای بی کیفیتی سر و کار دارید که نه تنها تبلیغی در جهت بهبود کار شما نیستند ، بلکه نتیجه برعکس داده و مایه کسر شان نیز می باشند و خرج سنگینی روی دستتان گذاشته اند . اینجاست که به ارزش هدایای تبلیغاتی اسکار یا کالاهای تبلیغاتی اصطلاحا مارک دار پی میبریم .

در ارائه هدایای تبلیغاتی اسکار ، سنخیت مکان توضیع کالا و ماهیت هدیه بسیار مهم می باشد . به عنوان مثال توضیح شربت خنک در نمایشگاهی زمستانی یا چیپس و پفک در نمایشگاه سلامت و تندرستی ایده جالبی به نظر نمی رسد . اما وقتی توازن بین این دو مطلب وجود داشته باشد ، مصرف کننده قانع می شود که شما نیاز های وی را شناخته و شخصیت قابل اعتمادی برای رفع نیاز وی هستید .

هدایای تبلیغاتی اسکار باید باید علاوه بر کیفیت بالای متریالی ، ارتباط ویژه و مستقیمی با شغل شما داشته ( مانند حوله و فعالیت های ورزشی ) و طراحی قوی نیز در حفظ آن توسط مشتری موثر می باشد . در طراحی از چاپ موارد غیر ضروری مانند تاریخ ها ، علائم و آدرس های غیر مهم و … اجتناب شود .

بهترین مکان برای ملاقات با افراد جدید و مشتریان احتمالی ، همایش ها و نمایشگاه های تجاری می باشند ، و در صورت اهدای هدایای دوست داشتنی به مراجعین می توانید پیشرفت چشم گیری داشته باشید . اهدای هدایای تبلیغاتی اسکار در کنار روی باز شما ، جاذبه ای خواهد بود که کسی توانایی فرار از آن را نداشته و در محیطی رقابتی مشتریان بلاتکلیف را برای خود می کنید. تجربه ثابت کرده است که بهترین اقلام به عنوان  هدایای تبلیغاتی اسکار که مشتریان را حتی پس از ماه ها به سمت شما بر می گردانند  عبارت اند از توپ و لوازم جانبی گلف ، ساک دستی ، بطری های آب و لیوان های سفری ، توپ و اجسام ضد استرس ، پازل و اسباب بازی ، محصولاتی که تغییر رنگ و شکل داده و نور از خود ساطع می کنند ، سر مدادی های سفارشی ، ابزار های چند کاره ( مانند چاقو سوئیسی ) و تی شرت های مرغوب  .

هدیه تبلیغاتی

هدیه های تبلیغاتی

هدیه های تبلیغاتی

تولید کننده هر محصول و ارائه دهنده هر خدمتی ، کار خود را به امید فروش و کسب درامد انجام می دهد و با نگاهی منطقی کاملا مشهود است که در صورت عدم فروش محصول و خدمات در مدت زمانی معلوم ، ادامه آن کار به صرفه نخواهد بود ، خط تولید محصول خوابیده و یا مجموعه ارائه دهنده خدمات ورشکسته می شود . از این روی مجموعه های فوق برای به فروش رساندن محصول و خدماتشان ملزم به استفاده از روش های تبلیغاتی و ترغیب مشتری بالقوه به خرید محصول و دریافت خدمت مورد نظر از میان ده ها مورد مشابه هستند .

امروزه یکی از رایج ترین روش های تبلیغات ، استفاده از هدیه تبلیغاتی می باشد . این هدیه تبلیغاتی  در کشور ما ، معمولا در نقش وسایلی کوچک و کاربردی مانند آفتابگیر ، ابزار آلات ، اسپیکر ، بادبزن ، بادکنک ، پازل، پاوربانک ، پدموس ، پرچم ، تی شرت ، کلاه ، جا کارتی ، جا کلیدی ، جامدادی ، جعبه های پذیرایی ، چتر ، حوله ، خودکار ، ساعت ، ساک های دستی ، ست مانیکور ، سررسید ، فلاسک ، فلش مموری ، فندک ، کربند ، کیف ، لیوان ، مگنت و سایر هدایای متفرقه ظاهر می شوند . نکته حائز اهمیت و وجه اشتراک همه وسایل فوق ، کاربردی بودن آن ها می باشد . شما در صورت دریافت یک فلش مموری ، پد موس ، لیوان و … با اینکه لوگوی مجموعه ای روی آن حک شده است ، اما برای کاربرد آن رجحان قائل شده و با کمال میل از آن استفاده می کنید . در واقع به این دلیل یکی از هوشمندانه ترین مدل های تبلیغات ، هدیه تبلیغاتی می باشد که مشتری بالقوه ، لحظه ای تبلیغ شما را از جلوی چشمانش کنار نمی زند و اسم برند تبلیغ کننده در ضمیر ناخود آگاه وی حک می شود. خصوصیت بارز  هدایای تبلیغاتی ، این موضوع می باشد که هیچ کس از دریافت آن نه تنها ناراحت نمی شود ، بلکه فرد هدیه دهنده را نیز فراموش نمی کند . در ادامه لازم به ذکر است که هر مجموعه هدایای تبلیغاتی مرتبطی با زمینه کاری خود ارائه می دهد . بطور مثال همانطور که پاور بانک برای شرکتی در حیطه کاری آی . تی مناسب تر است ، ارائه جعبه ابزار برای شرکت های فنی مهندسی تولید ابزار مناسب تر می باشد . در نکته بعدی به این مساله اشاره می کنیم که هرچه توان مالی و بودجه در نظر گرفته شده برای تبلیغات مجموعه ای بالاتر باشد ، ارزش مادی هدایای تبلیغاتی بالاتر می رود ، به حدی که هدیه تبلیغاتی برخی از کمپانی های بزرگ ، به جای خودکار و تقویم ، گوشی تلفن همراه و حتی خودرو می باشد

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدیه دادن یکی از راه های مقرون به صرفه برای تقویت روابط شخصی است و این مهم را همه می دانند.ولی باید این را در نظر داشته باشید که هدیه دادن هم ممکن است مقاصد خاصی را دنبال کند.

برای شما از هدایایی سخن خواهیم گفت که بیشتر جنبه تبلیغاتی خواهند داشت تا اهداف دیگر.

البته نباید از این بحث برداشت اشتباهی داشت.یعنی این طور نیست که این هدایا نتوانند مانند هدیه روابط را تقویت کنند ولی به صورت کلی هدایای تبلیغاتی که برای مقاصد اقتصادی به کار میروند جزو راهکار ها و استرتژی های اصلی شرکت ها هستند.

همه ما امروزه از قدرت تبلیغات با خبریم و میدانیم که اکثر شرکت های بزرگ از این ترفند برای تجارت بهتز استفاده میکنند.در همین راستا میتوان هدایای تبلیغاتی را اینگونه تعریف کرد:

“هدایای تبلیغاتی مهمترین عامل برای جذب مشتری می باشد که میتواند در بخاطر آوردن نام شما و همچنین محصولات و خدماتی که ارائه میدهید نقش مهمی رل بازی کند.”

خلاقیت

یکی از مهمترین ارکانی که باید در برگزیدن هدایا مد نظر داشته باشید داشتن خلاقیت می باشد.زیرا عنصر خلاقیت در طراحی و ارائه  هدایا شما به مخاطبانتان  بسیار مهم است.

از آنجایی که هدایای تبلیغاتی را برای قدردانی و همچنان که گفته شد یادآوری نام خودتان به مخاطب خودتان می دهید ، یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه میتواند او را به وجد اورد و شاد کند.

یکی دیگر از مزایای هدایا تقویت روابط بین شمایی که این هدایا را تهیه کرده اید و مخاطبی که انرا میگیرد نیز هست.زیرا به او می فهمانید که ارزش گرفتن هدایای تبلیغاتی را داشته است.

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی خاص

هدیه تبلیغاتی خاص

شاید شما هم کلمه هدیه تبلیغاتی را بارها شنیده باشید و به چندین بار از آنها برای هدیه دادن استفاده کرده باشید.اما ممکن است به طور کلی با هدیه تبلیغاتی و اهداف آن و انواع آن آَشنا نباشید.در این مطلب می خواهیم علاوه بر اینکه هدیه تبلیغاتی را برای شما روشن تر میکنیم ، موارد استفاده آن و همچنین یکی از انواع آنرا برای شما بازگو کنیم.
هدیه تبلیغاتی چیست؟

هر هدیه ای که شما از آن به عنوان تبلیغات استفاده کنید هدیه تبلیغاتی نام دارد.این هدیه تبلیغاتی می تواند گستره ی وسیعی را در بر بگیرد که در زیر به چند نمونه ان خواهیم پرداخت :

– برای گسترش همکاری ها و دوستی بیشتر
– به منظور گسترش رتبه کارخانه و یا فروشگاه شما
– به منظور شناساندن برند خودتان به دیگران
– به منظور آشنا کردن سایر افراد با لوگوی شرکت شما

تاریخچه
اگر بخواهیم از تاریخچه
هدیه تبلیغاتی هم برای شما بگوییم، باید این نکته را در نظر داشته باشید که اولین هدیه که به صورت امروزه رایج است در آمریکا داده شد. اما در قرن نوزدهم بر اهمیت آن اضافه شد و کاربران بیشتر به اهداف آن پی بردند.
به همین خاطر امروزه استفاده از
هدیه امری همه گیر شده و کسانی که تبلیغات برایشان اهمیت زیادی دارد از این هدیه استفاده میکنند
هدیه تبلیغاتی خاص
همانطورکه می دانید
هدیه تبلیغاتی می تواند هر چیزی باشد اما بعضی از هدایای تبلیغاتی به صورت خاص ارائه میشوند. به طور مثال ساعت هایی که شما میتوانید از آن به عنوان هدیه خاص بهره بگیرید.همچنین خودکار و خودنویس هم می توانند به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص به کار گرفته شوند تا بتوانند تبلیغات برند و یا لوگوی شما به طور خاص و به بهترین نحو انجام دهند.
امیدواریم از مطلب
هدیه خاص لذت برده باشید

هدیه تبلیغاتی جدید

هدیه تبلیغاتی جدید

هدیه تبلیغاتی توانسته در سراسر دنیا نفوذ خود رابه اثبات برساند.همه کمپانی های بزرگ و شرکت های تجاری می دانند که اگر بخواهند در کارشان موفق شوند باید بنرد خود و یا محصولاتی که ارارئه می کنند را تبلیغ کنند.

این تبلیغات می تواند به صورتی باشد که نه تنها برای دریافت کننده حس قدردانی را تداعی کند بلکه بتواند اسم شرکت شما و برند مورد نظری که شما می خواهید را بدر ذهن او ثبت کند تا در مواقع لزون بتواند آن را به خاطر آورد.

چه کشور هایی از هدیه تبلیغاتی بهره مند شده اند.

بد نیست بدانید که میزان استفاده از هدیه تبلیغاتی در کشور های پیشرفته بسیار بیشتر از سایر کشور هاست . همین مورد می تواند اهمیت هدیه تبلیغاتی را برای شما روشن کند.

کشور هایی مانند آمریکا که بنیان گذار هدیه تبلیغاتی به شمار می آید. و یا کشور هایی بسیار پیشرفته انگلستان و کانادا. به طوری که سالانه در انگلستان هزینه ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون پوند برای هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شوند.

کشور هایی مانند نیوزیلند و استرالیا هم سیاست هایی مبنی بر گسترش بحث تبلیغات و به خصوص هدایای تبلیغاتی را دنبال می کنند تا از این سود بسیار زیاد بی بهره نمانند.

هدیه تبلیغاتی جدید

هر روزه بر تعداد و تنوع و کیفیت هدایای تبلیغاتی افزوده میشود.این امر کمک میکند تا کسانی که قصد استفاده از هدیه تبلیغاتی جدید را دارند راحت تر بتوانند به هدفشان برسند.

در زیر نام تعدادی از هدایای تبلیغاتی جدید را آورده ایم تا بتواند از آنها بهره بگیرید.

-ست های مدیریتی: مانند ست های چرمی مدیریتی و یا ست های فلزی

-انواع ساعت: که شامل ساعت های مچی ، ساعت های رومیزی و ساعت های دیواری می شود

-هدایای تبلیغاتی جدید . نفیس: مانند قرآن و کتاب های دیگر به منظور تبلیغات

-فلش مموری ها و لیوان های تبلیغاتی

همانطور که اشاره شد هدیه تبلیغاتی جدید می تواند هرآنچیزی که در ذهن شما به عنوان هدیه در نظر گرفته می شود را شامل شود

هدیه تبلیغاتی ارزان

هدیه تبلیغاتی ارزان

هدیه تبلیغاتی جدا از اینکه صرفا برای تبلیغات و شناساندن شما به مشتریانتان مورد استفاده قرار میگیرد دارای مزایای دیگری هم می باشد. در ابتدای این مطلب می خواهیم دو مزیت روحی و عاطفی هدیه تبلیغاتی را برای شما ذکر کنیم
اول اینکه
هدایای تبلیغاتی به عنوان یک هدیه می تواند تشکر شما بابت بهره گیری از خدمات توسط مشتریانتان را گویا باشد
مورد بعدی از مزایای
هدیه این است که شما با هدیه دادن احساس بخشندگی و بزرگی خواهید کرد که این مورد به آرامش روحی و روانی شما کمک شایانی خواهد کرد
اما در این پروسه بسیار خوب و مفید ممکن است برای شما یک سوال اساسی پیش بیاید.

چقدر باید برای هدیه تبلیغاتی هزینه کنم؟

باید بدانید که جواب این سوال به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به چند مورد از ان ها اشاره خواهیم کرد تا شما با هزینه ای که باید در قبال هدیه تبلیغاتی بپردازید بیشتر آشنا شوید.

  • اولین مورد مخاطب شما

شما باید به این نکته توجه کافی داشته باشید که مخاطب شما برای دریافت هدیه تبلیغاتی کیست؟ سمت او چیست و رابطه فردی او با شما و یا شرکت شما چگونه است.این مورد می تواند مهمترین مورد مد نظر باشد

  • دومین مورد بودجه

بودجه ای که برای تامین هدیه در نظر گرفته اید چقدر می باشد؟ حتما شما هم می دانید که هدایای تبلیغاتی بسیار گسترده و فراوان می باشند و انتخاب گزینه مناسب برای شما راحت است
هدیه تبلیغاتی ارزان
شما می توانید با کمترین بودجه نیز برای مقاصد تجاری و یا اقتصادی خود
هدیه را تهیه کنید.اگر بخواهیم با یک مثال هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت را بیشتر برای شما شرح دهیم باید از کارت های هدیه استفاده کنیم.
شما می توانید با در تنظر گرفتن کارت
هدیه به عنوان هدیه  هم برای مشتریانتان در نظر بگیرید و هم اینکه هدیه تبلیغاتی ارزان قیمتی را بر ایای بودجه خود در نظر گرفته اید.

هدیه تبلیغاتی

همواره در مناسبتهای مختلف نظیر روزپدر ، روز مادر ، هدایای سال نو همچنین در سالروز تولد عزیزانتان اینکه چه چیزی را به عنوان عیدی و هدیه تولد  به آنها اهدا کنید که هم کاربردی و هم متفاوت و ارزشمند باشد وقتی زیادی از ذهنشان را به عبارت دیگر انتخاب یک هدیه مناسب و فاخر به عنوان کادوی تولد، کادوی روز مادر یا کادوی روز پدر میزان اهمیت و توجه ویژه شما را به فرد مورد نظرتان روشن تر به اثبات خواهد رساند.شرکت ها و کمپانی های معتبر با اهداف متفاوتی اقدام به تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتی میکنند. این اهداف هر کدام دارای تعریفی مشخص میباشند. از دیدگاه علم برندینگ و تبلیغات، این هدایا حاوی پیام هایی با اهدافی مشخص از سوی توزیع کننده میباشد، مخصوصا زمانی که مخاطب برای ما جزو افراد خاص و مهم باشد. همانطور که در قبل بیان شد، جهت دستیابی به این مقصود میبایست این افراد را از جنبه های متفاوت زیر بررسی نمود:

  • جایگاه اجتماعی
  • موقعیت سازمانی
  • نوع صنعت
  • افراد در ارتباط
  • سطح آگاهی و دانش
  • ویژگی های شخصیتی و روانشناسی
  • علایق فردی
  • و …

همانطور که ملاحظه گردید، انتخاب هدایای تبلیغاتی فاخر، نیازمند ابزارهای مناسب می باشد و این ابزارها عموما پرهزینه و چالش برانگیز هستند. لذا اکثر سازمانها ترجیح میدهند به جای صرف هزینه های تحقیقاتی و زمانی جهت این مسئله، از روشهای سلیقه ای استفاده کنند که نتیجه این روش تحمیل هزینه های گزاف و اثر بخشی کم خواهد بود.

هدیه تبلیغاتی

اما ویژگی یک هدیه تبلیغاتی خاص یا نفیس چیست؟

نکته بسیار مهم این است که هدیه تبلیغاتی نفیس یا خاص صرفا به واسطه ی هزینه ای که بابت آن پرداخت شده شناخته نمی شود. فرض کنید نتیجه تحقیقات شما بیان می کند که پیامی که باید منتقل شود عبارتست از:
“همیشه ما را به خاطر بسپار”
اکنون نوبت انتخاب ابزار مناسب تبلیغات یا به عبارتی کانال انتقال پیام مناسب است. فرض کنیم که با توجه به پارامترهای انتخاب ابزار به این نتیجه رسیده ایم که ما به عنوان یک سازمان فاخر نیازمند به ابزار “هدیه تبلیغاتی پرستیژی” هستیم.
قدم بعدی تحلیل مخاطب است. اگر به لیست طبقه بندی هدایای تبلیغاتی مراجعه کنید با عناوینی چون هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای تبلیغاتی پرستیژی، هدایای تبلیغاتی لاکچری و… مواجه خواهید شد. در واقع این طبقه از هدایا قرار است با ارائه شدن به افراد خاصی، هدف غائی انتقال پیام “همیشه ما را به خاطر بسپار” را منتقل نماید. با کمی جستجو در اینترنت میتوانید انواع پیشنهادات شرکت های مختلف تبلیغاتی را لیست کنید. ولی قبل از این که ویژگی های افراد مورد نظر شما تحلیل نشود نمیتوان آنها را به سادگی هدف قرار داد. فرض کنید ما فردی تحصیلکرده با پوزیشن سازمانی مدیریتی و بازه سنی مشخصی را انتخاب کرده ایم که جرو نسلی میباشد که با تکنولوژی های روز همگام است. لازم است بدانیم برنامه نرمال روزانه این مدیر خاص چیست؟ به کجا ها می رود؟ از چه ابزارهایی استفاده میکند؟ به چه پارامترهای فرهنگی و اجتماعی اهمیت میدهد؟ ارزش های مشترک این افراد چیست ؟ چه وسایلی به آنها حس یک تجربه خوب می دهد؟ چگونه میشود ذهن آن ها را روزانه درگیر کرد تا هر روز شما را به خاطر بسپارند؟ باید دید این درگیری ذهنی آنها با شما باید آگاهانه باشد یا ناخودآگاه. همچنین روشهای ارائه این هدایا به آنها، مسائلی چون بسته بندی، ذکر و یا عدم ذکر متن های تبلیغاتی، تکراری بودن و یا نبودن هدایا برای آنها و همچنین در دسترس عوام جامعه بودن و یا القا حس پیشرو بودن در تملک تکنولوژی های جدید و… خود داستان های دیگیریست.

بنابراین فرایند گزینش یک هدیه تبلیغاتی خاص کاملا علمی و چالش برانگیز خواهد بود و نیاز به تحلیل و بررسی های متخصصین و مشاورین مربوطه در این صنعت را دارد.
اگر شما برای مدیران، پزشکان، متخصصین و افراد خاص، حساس و ویژه به دنبال هدیه تبلیغاتی ارزان ولی ویژه ای هستید که در دسترس عموم افراد جامعه نباشد، تکنولوژیک و نوآورانه بوده و استفاده از آن به افراد احساسات ویژه ای چون حس شادابی و سلامتی القا کند و در میان این احساسات خوب، شما را به خاطر آورند، وسیله ای که طول عمر کوتاهی مانند سالنامه های تبلیغاتی یا سایر وسایل مرسوم نداشته باشد بلکه کاربردی و مفید باشد و به راحتی ذهن آگاه و ناخودآگاه آن ها درگیر کرده و در یک کلام جزو هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد باشد، ما به شما دستگاه سنیتایزر را پیشنهاد میدهیم. خلاقانه و نوآورانه با طراحی زیبا، بسته بندی منحصر به فرد، شیک و لاکچری و قیمت مناسب از ویژگی های این محصول می باشد.
یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد، جهت ایجاد یک حس منحصر به فرد نسبت به شما که در نهایت جایگاه شما را متفاوت خواهد کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قابلیتهای دستگاه سنیتایزر اینجا را کلیک کنید.

هدیه تبلیغاتی

 

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

گیفت تبلیغاتی مدیریتی خاص

آیا گیفت های تبلیغاتی کمکی به افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness) می‏کنند؟

برند آگاهی عبارتست از تشخیص لوگو، نام برند و یا محصولی مشخص که خود شامل ۴ مرحله‏ی شناخت میباشد:

  • مرحله اول تشخیص برند یا Brand Recognition :

در این مرحله مشتریان بدون کمک قادر نخواهند بود تشخیص دهند که نام برند را شنیده‏اند یا خیر.

  • مرحله دوم یادآوری برند یا Brand Recall :

مشتریان برای به یاد آوردن نام برند نیازی به کمک نخواهند داشت.

  • مرحله سوم برتری برند یا Top of Mind :

با شنیدن نام یک محصول بدون ذکر برند، برخی از مشتریان یاد نام یک برند خاص میافتند.

  • مرحله چهارم یا Brand Dominance :

اکثریت مشتریان با شنیدن نام یک محصول، به یاد نام یک برند مشخص میافتند.

هدیه تبلیغاتی

هیچ محصولی نمیتواند در ذهن مشتری مستقیما در مرحله چهارم بنشیند. برندها میبایست تلاشهای فراوانی انجام دهند تا محصولاتشان از یک مرحله به مرحله دیگر منتقل شود. گیفت تبلیغاتی یکی از ابزارهایی میباشد که در این راستا به برند ها کمک خواهد کرد. اما باید توجه داشت که هر هدیه تبلیغاتی قابلیت استفاده در هر مرحله یی را ندارد. بنابراین با توجه به موقعیت محصول شما در ذهن مشتریان، شما باید گیفت تبلیغاتی خاص آن موقعیت را انتخاب کنید.

اگر بتوان به کمک هدایای تبلیغاتی خاص ، در ذهن مشتری ارزش ها و تجربیات جدید و پایدار طولانی مدتی را ایجاد کرد، میتوان گفت که آن هدیه یا کادو توانسته است رسالت خود را جهت انتقال مشتری از یک مرحله به مرحله‏ی دیگر به خوبی به جای آورد.

تصور کنید که شما از شخصی هدیه ای گرفته‏اید که تابحال در بازار وجود نداشته است و شما جزو اولین کسانی هستید که ازاین گیفت استفاده میکنید. چه احساس و تجربه‏یی در شما ایجاد خواهد شد؟ آیا شما به راحتی فرد هدیه دهنده را فراموش میکنید؟ آیا شما هدیه خود را به دیگران میبخشید و یا برای خود نگه میدارید؟ دیگران با مشاهده اینکه در تهیه یک وسیله خاص، قبل از موجود شدن دربازار، شما آن را در اختیار دارید، درمورد شما و شخصیت شما چه فکری میکنند؟ شما این همه احساسات خوب را مدیون چه کسی هستید؟ در آینده که این محصول دربازار به وفور وجود خواهد داشت، آیا به یاد میآورید که اولین بار چگونه با این محصول آشنا شده اید؟

بنابراین یک هدیه تبلیغاتی مفید باید بسیار هوشمندانه انتخاب شود تا شما را به اهداف مشخصی برساند. چنانچه چنین گیفت تبلیغاتی مفید ی را بتوانید پیدا کنید آیا این استدلال را میتوان بکاربرد که با هر قیمتی، به علت کارکرد مفیدش این یک هدیه تبلیغاتی ارزان میباشد؟

اگر این هدیه درکنار تمامی مزایای پرستیژ ی، ارمغانی همچون سلامتی را برای شما فراهم کند، شما چه احساسی درمورد ارائه دهنده آن خواهید داشت؟ بنابراین ارزش هدایای تبلیغاتی خاص علاوه بر پرستیژ، به کارکرد مفید آن نیز خواهد بود.

اگر مخاطب شما یک مدیر، یا یک پزشک یا یک فرد تاثیرگذار و خاص باشد به نظر شما برای هدیه تبلیغاتی مناسب آنها چه خصوصیاتی را باید درنظر گرفت؟

دستگاه سنیتایزر، به عنوان یک شارژر وایرلس و ضد عفونی کننده تلفن همراه، به عنوان یکی از جدیدترین گجت های سلامت محور به شما کمک خواهد کرد تا انتخابی شایسته داشته باشید.