مقالات

هدایای تبلیغاتی رایگان

هدایای تبلیغاتی رایگان

اعطای هدایای تبلیغاتی  رایگان به اربابان رجوع و عامه مردم در همه زمینه های اقتصادی و خدماتی ، یکی از موثرترین اقدامات جذب مشتری و ایجاد بستری مناسب برای تداوم همکاری می باشد . زمانی که افراد با کلمه «رایگان» مواجه می شوند ، به طریقه ای ناخودآگاه جذب متکلم شده و زمانی که این لغت با هدایای تبلیغاتی  همنشین شود ، مخاطبین زیادی را به سوی خود جذب می کند.

استفاده از هدایای تبلیغاتی رایگان و اهدای آن به مخاطبان سبب می شود تا مشتری امکان استفاده از محصولی جدید را بدست آورد ، محصولی که شاید در بدو ارائه و تولید مشتری های کمی جرات نزدیکی به آن را دارند . در ادامه این مشتری ممکن است به مصرف دائمی و غیر رایگان هدایای تبلیغاتی  ترغیب شده و عادت کند . از سوی دیگر ، با توجه به قانون« جبران زحمت » ، مشتریانی که به آن ها هدایای تبلیغاتی تقدیم می شود به نوعی خود را وام دار شرکت سازنده محصول می دانند و سعی می کنند تا با خرید محصول ، دین خود را به این شرکت ادا کنند .

در مسیر اهدای هدایای تبلیغاتی ، یکی از مهمترین عواملی که مد نظر مبلغین قرار می گیرد عمر ارتباط با مشتریست ؛ بدین معنی که هر مشتری مبلغ قابل تخمینی برای یک مجموعه سود دهی دارد ، حال کمپانی مذکور با برآورد این مبلغ ، می تواند درصدی از آن را در جهت تثبیت رابطه کاری و یا ترغیب مشتری به معرفی مشتریان بیشتر انجام دهد . برای تحقق این هدف ، کمپانی های بزرگ به بررسی هدایای تبلیغاتی  رایگانی می پردازند که علاوه بر قیمت تمام شده نه چندان زیاد ، ارزش زیادی برای مشتری داشته باشد ( که برای هر شغل متفاوت است ) ؛ به عنوان مثال شاید یک کمپانی خودرو سازی لوکس ، در کنار فروش اتومبیل های چند میلیون دلاری خود ، اقدام به اهدای شمشی طلا با نمایی از لوگوی شرکت خود به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود کند ، شاید این هدیه مبلغی به ارزش 5% سود خالصی که عاید کمپانی می شود را هم نداشته باشد ، اما تاثیری که در وفادار ماندن مشتری و تبلیغ شرکت توسط وی را دارد ، خارج از تصور است .

هدایای تبلیغاتی خودکار

هدایای تبلیغاتی خودکار

نوشت افزارها از آن دست از اختراعات بشر می باشد که با پیشرفت علم و پیدایش ابزاری جایگزین ( مانند رایانه – چاپگرها ) هنوز هم طرفداران زیادی دارند و همه روزه در دستان انسان نقش هایی مهم ایفا می کنند . خودکار به عنوان پرچمدار این نوشت افزار ها ، از پرکاربردترین ابزار زندگی ماست که نبود آن مشکلات زیادی را به بار میاورد . حال این شی با این میزان کاربرد می تواند به یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی تبدیل شود . هدایای تبلیغاتی به فصل مشترک تبلیغات و تولید یک محصول گفته می شود که در آن ، یک تولید کننده با ارائه محصولات خود به صورت رایگان ، اقدام به معرفی آن می کند و یا در شرکت های خدماتی با ارائه محصولاتی غیر مرتبط ولی منقش به نام آن ها (مثلا یک شرکت نظافتی و ارائه دفترچه یادداشت با لوگوی شرکت خود )، اقدام به معرفی خود می نمایند . هدایای تبلیغاتی ، بالاخص در قالب خودکار یکی از ماندگارترین انواع تبلیغات می باشد ، برای تشریح بهتر این مطلب به این مثال اشاره می کنیم که مخاطبین و افرادی که بازار هدف یک مجموعه هستند ، با دیدن یک تیزر تبلیغاتی یا بیلبورد خیابانی ، در یک لحظه به محصول و خدمت مورد نظر فکر می کنند و با اتمام تبلیغ یا رد شدن از کنار بیلبورد ، از فکر محصول بیرون میایند اما با اهدای هدایای تبلیغاتی  این حس به کرات تکرار شده و به طور مثال در هر نوبتی که شخصی دست به قلم شده و از هدایای تبلیغاتی (خودکار) استفاده می کند ، نام تجاری مجموعه مبلغ در ذهن وی نقش می بندد.

خودکار از این جهت به عنوان هدیه ای تبلیغاتی مفید است که قیمت تمام شده آن برای مجموعه سفارش دهنده به ازای هر عدد رقمی ناچیز می شود ، در نتیجه تیراژ تولید بالا می رود و افراد بیشتری از این هدایای تبلیغاتی بهره مند می شوند . از سوی دیگر ، همانطور که اشاره شد ، خودکار وسیله ای نیست که کنار گذاشته شود و همواره مورد استفاده قرار می گیرد . این مطلب که شاید خود شما نیز برای نگارش از خودکار و هدایای تبلیغاتی دیگر مجموعه ها استفاده کنید گواه این مدعاست .

کیفیت این خودکارها ارتباط مستقیمی با قیمت آن ها دارد و در برخی موارد دیده شده است که خودکار های اصطلاحا برند و گران قیمت و مزین به نام تجاری شرکتی دیگر به عنوان هدایای تبلیغاتی به عموم مردم تقدیم می شود .

 

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چرمی

هدایای تبلیغاتی چرمی

استفاده از کالا ها و هدایای تبلیغاتی به روشی کاربردی در تبلیغات اطلاق می شود که در آن ، مجموعه مبلغ ، در کنار استفاده از تبلیغات تلوزیونی ، رادیوئی ، اینترنتی و بیلبوردها  ( در شرکت های بزرگ )، ارائه تراکت و کارت ویزیت (در مجموعه های کوچکتر ) به اعطای هدایای تبلیغاتی پرداخته که مبین محصولات مجموعه فوق بوده و یا با درج نام تجاری این مجموعه روی محصول ، همواره در مقابل دیدگان مشتریان بالقوه (افرادی که پتانسیل جذب شدن به سمت مجموعه را داشته و می توانند تبدیل به مشتریان دائمی گردند) قرار دارد. هدایای تبلیغاتی که شامل کالاهای ارزان قیمت (مانند لوازم التحریر ، تقویم ، جاکلیدی و …) می شوند معمولا کالاهای پرکاربردی می باشند ؛ در صورتی که از اشیاء غیر کاربردی و کم مصرف برای این کار استفاده شود ، مشتریان علاقه ای به استفاده از آن ها نشان نداده و به گوشه ای افکنده می شوند و این کار ضرر هنگفتی به شرکت های مالک

هدایای تبلیغاتی می زند . در سوی مقابل استفاده از کالاهای پر مصرف سبب می شود که این هدایای تبلیغاتی همواره مقابل دیدگان مشتریان بوده و نام تجاری شرکت در ضمیر ناخودآگاهشان تکرار شود . یکی از این هدایای تبلیغاتی پر کاربرد ، هدایای تبلیغاتی چرمی و مشتقات آن می باشد .

فرآورده های چرمی با توجه به کاربرد و نمای موجهی که دارند یکی از محبوترین هدایای تبلیغاتی می باشند ، این هدایا با توجه به قیمت بالاتری که نسبت به کالای دیگر (از جمله لیوان و آفتابگیر خودرو و …) دارند در تیراژ پایین تری تولید می شوند . این تیراژ کمتر سبب می شود که این هدایا به افراد خاصی اهدا شوند ، در صورتی که کالاهای ذکر شده در بالا ، در نمایشگاه ها و جشنواره ها به عموم مردم تقدیم می شود . از مهمترین هدایای تبلیغاتی چرمی می توان به کیف های پول زنانه و مردانه ، کیف اسناد و مدارک ، کیف های دستی زنانه و مردانه ، کمربند ، ست های رومیزی ، ساعت بند چرمی، جاکلیدی و خودکار با روکش چرم و ترکیبی از تمام موارد فوق اشاره کرد .

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

با مشاهده تبلیغات قدیمی تلوزیونی و مکتوب در مجلات و روزنامه ها ، مطلبی که بیش از سایر موارد جلب توجه می کند ، این است که ارائه همه مطالب مورد نیاز مشتری در یک نگاه و قاب گنجانده شده است . بدین معنی که اطلاعات کامل از قبیل قیمت ، مواد سازنده ، وجه تمایز نسبت به محصولات رقیب و … بلافاصله به مشتری انتقال می یابد . شاید تبلیغات مذکور در زمان خود بسیار مناسب بوده و عمل معرفی و فروش محصول را به خوبی انجام می داده است ، اما در حال حاضر ، تبلیغات با همان سرعتی که اطلاعات را منتقل می کنند ، با همان سرعت نیز از خاطر مخاطبین ناپدید می شوند . راه حل این مساله چیست ؟ جواب این سوال یک کلمه است : خلاقیت

در تبلیغات امروزی ، ایجاد سوال در ذهن مشتری و به چالش کشیدن قدرت تفکر وی رمز موفقیت یک تبلیغ می باشد که تبلیغات خلاقانه این ویژگی را دارند . با تبلیغات خلاقانه ( مخصوصا هدایای تبلیغاتی خلاقانه ) شما قادر خواهید بود که نام خود را به مشتری یادآوری کنید و اثبات کنید که مشت نمونه ای از خروار است ، به این معنی که وقتی در هدایای تبلیغاتی خلاقانه شما حجم زیادی از نوآوری و ظرافت وجود دارد ، محصول یا خدمتی هم که ارائه می دهید دارای همین ویژگی است .

تولیدکنندگان با ایجاد سوال در دل هدایای تبلیغاتی خلاقانه خود ، قادر خواهند بود ذهن مشتری را برای مدلی معطوف خود کنند ، زمانی که سوال های زیادی در مورد محصول به وجود آمده است ،  هدایای تبلیغاتی خلاقانه در بستری بکر به تحمیل خود و برندشان به مخاطبین می پردازند . هدایای تبلیغاتی خلاقانه یعنی ارائه کالاهایی که قبلا مشابه آن را کسی ندیده! لازم نیست که این هدایا گران قیمت بوده و خرج سنگینی روی دست مجموعه بگذارد ؛ همین که طراحی هدایای تبلیغاتی خلاقانه باشد (با استفاده از هنر گرافیستی خوش ذوق یا ترکیب مواد مختلف ) این مهم حاصل می شود .در پایان لازم به تاکید است که هدایای تبلیغاتی خلاقانه  به دلیل ماندگاری بیشتر اثر تبلیغ ، نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی (مانند چاپ تراکت و حتی تبلیغات بیلبوردی و تلوزیونی ) و همچنین قابل استفاده بودن آن ، دارای بازخورد بهتری می باشد .

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی

صنایع دستی از دیرباز جزء نفیس ترین آثار هنری ساخته دست بشر و مصداقی از روحیات لطیف و هنرمندانه خالق خود بوده است . صنایع دستی ایران که در هر شهر شاخه هایی مختص به خود را دارد ، به رشته های اصلی نساجی سنتی ، بافته های با دار و بی دار ، پوشاک های سنتی ، چاپ های سنتی(قلمکاری) ، کاشی – سفال – سرامیک ، صنایع دستی چرمی(حکاکی و معرق چرم) ، هنرهای سنتی وابسته به معماری ، صنایع دستی فلزی ، صنایع دستی چوبی و حصیری(معرق ،مشبک و منبت کاری ) ، صنایع دستی دریای ، سنگی ،استخوان ، رودوزی های سنتی ، آبگینه و صنایع دستی کاغذی ، طراحی و نقاشی و مینا کاری تقسیم می شود .

زمانیکه این آثار ارزشمند تحت عنوان هدیه تبلیغاتی به شخصی اهدا می شود ، آثار شگرفی در روابط مابین مبلغ و مخاطب ایجاد می کند . چراکه مشتریان یک مجموعه به ارزش مادی و معنوی این هدیه تبلیغاتی واقفند و این حس به خوبی در آن ها القا می شود که برای مجموعه مذکور مهم می باشند و با وفاداری به مجموعه مذکور و تقویت کمیت و کیفیت همکاری ، سعی در جبران این هدیه تبلیغاتی می کنند .

هدیه تبلیغاتی صنایع دستی می تواند مشتمل بر هر وسیله ساخت دست می باشد ولی از رایج ترین این هدیه تبلیغاتی می توان  به محصولات خاتم کاری شده اشاره کرد . محصولات خاتم کاری شده از قبیل قاب عکس ، ساعت ، ست های رو میزی ، جعبه های دکوری می باشند که با توجه به قیمت تمام شده نسبتا زیادی که دارند ، به مشتریان ویژه اهدا می شوند.

از دیگر انواع هدیه تبلیغاتی نیز می توان به ظروف میناکاری شده اشاره کرد که در قالب سرویس بشقاب ، ست گلدان و قندان ، شکلات خوری و … عرضه می شوند .

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان به دو دسته اصلی تقسیم می شوند ، دسته اول همانند سایر مشاغل ، شامل استفاده از محصولاتی نظیر خودکار ، سررسید ، لیوان و … می شود . با توجه به پرستیژ کاری و جایگاه پزشکان محترم ، دسته دوم  هدایای تبلیغاتی برای پزشکان بیشتر توصیه می شود . این محصولات شامل تمامی وسایلیست که به طریقی به حرفه پزشکان و امور بهداشت و سلامت مرتبط باشد . ارائه اینگونه هدایای تبلیغاتی برای پزشکان سبب می شود تا علاوه بر اینکه پزشک هدیه ای در خور نامش به بیمار یا ارباب رجوع تقدیم می کند ، کالای مذبور در پیشبرد اهداف همه پزشکان که افزایش سطح سلامت عمومی و بهداشت جامعه می باشد ، موثر است و در کنار فواید فوق ، تبلیغی از شخص (یا مجموعه)  نیز می باشد .

از مهمترین هدایای تبلیغاتی برای پزشکان می توان به  تب سنج های دیجیتال ، ترازوی دیجیتال ، ماساژورهای برقی و دستی ، روکش صندلی های طبی و ماساژور ، ست حوله ، ساعت پرستاری ، فشار سنج بازویی ، کیف های کمک های اولیه ، گوشی ضربان قلب ، ماسک سه لایه بتادین ، گاز استریل ، پد الکلی ، دستکش طبی ، هیدروژل سوختگی لنگ گاز ، قیچی ، پنبه هیدروفیل ، درجه تب(دما سنج ) ، چسب زخم ، محافظ قرص ، چراغ قوه پزشکی ، خمیر دندان و سایر لوازم بهداشت دهان و دندان و … اشاره کرد.

هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی اسکار

هدایای تبلیغاتی اسکار

با ترویج استفاده از نام تجاری و برندسازی نوین نیاز به ابزارهایی برای حضوری با شکوه تر و تاثیر گذارتر در میان مشتریان، صاحبان صنایع و برند های برتر کشور پدیدار می آید که با بهره گرفتن از هدایای تبلیغاتی اسکار می توان نبض بازار را در دست گرفت . هدایای تبلیغاتی نوعی از مفیدترین تبلیغات حال حاضر به حساب می آیند ، مشروط به اینکه این هدایا به قدری مرغوب باشند که حصول و استفاده از آن برای مشتریان لذت بخش باشد ، در غیر این صورت با حجم زیادی از هدایای بی کیفیتی سر و کار دارید که نه تنها تبلیغی در جهت بهبود کار شما نیستند ، بلکه نتیجه برعکس داده و مایه کسر شان نیز می باشند و خرج سنگینی روی دستتان گذاشته اند . اینجاست که به ارزش هدایای تبلیغاتی اسکار یا کالاهای تبلیغاتی اصطلاحا مارک دار پی میبریم .

در ارائه هدایای تبلیغاتی اسکار ، سنخیت مکان توضیع کالا و ماهیت هدیه بسیار مهم می باشد . به عنوان مثال توضیح شربت خنک در نمایشگاهی زمستانی یا چیپس و پفک در نمایشگاه سلامت و تندرستی ایده جالبی به نظر نمی رسد . اما وقتی توازن بین این دو مطلب وجود داشته باشد ، مصرف کننده قانع می شود که شما نیاز های وی را شناخته و شخصیت قابل اعتمادی برای رفع نیاز وی هستید .

هدایای تبلیغاتی اسکار باید باید علاوه بر کیفیت بالای متریالی ، ارتباط ویژه و مستقیمی با شغل شما داشته ( مانند حوله و فعالیت های ورزشی ) و طراحی قوی نیز در حفظ آن توسط مشتری موثر می باشد . در طراحی از چاپ موارد غیر ضروری مانند تاریخ ها ، علائم و آدرس های غیر مهم و … اجتناب شود .

بهترین مکان برای ملاقات با افراد جدید و مشتریان احتمالی ، همایش ها و نمایشگاه های تجاری می باشند ، و در صورت اهدای هدایای دوست داشتنی به مراجعین می توانید پیشرفت چشم گیری داشته باشید . اهدای هدایای تبلیغاتی اسکار در کنار روی باز شما ، جاذبه ای خواهد بود که کسی توانایی فرار از آن را نداشته و در محیطی رقابتی مشتریان بلاتکلیف را برای خود می کنید. تجربه ثابت کرده است که بهترین اقلام به عنوان  هدایای تبلیغاتی اسکار که مشتریان را حتی پس از ماه ها به سمت شما بر می گردانند  عبارت اند از توپ و لوازم جانبی گلف ، ساک دستی ، بطری های آب و لیوان های سفری ، توپ و اجسام ضد استرس ، پازل و اسباب بازی ، محصولاتی که تغییر رنگ و شکل داده و نور از خود ساطع می کنند ، سر مدادی های سفارشی ، ابزار های چند کاره ( مانند چاقو سوئیسی ) و تی شرت های مرغوب  .

هدیه تبلیغاتی

هدیه های تبلیغاتی

هدیه های تبلیغاتی

تولید کننده هر محصول و ارائه دهنده هر خدمتی ، کار خود را به امید فروش و کسب درامد انجام می دهد و با نگاهی منطقی کاملا مشهود است که در صورت عدم فروش محصول و خدمات در مدت زمانی معلوم ، ادامه آن کار به صرفه نخواهد بود ، خط تولید محصول خوابیده و یا مجموعه ارائه دهنده خدمات ورشکسته می شود . از این روی مجموعه های فوق برای به فروش رساندن محصول و خدماتشان ملزم به استفاده از روش های تبلیغاتی و ترغیب مشتری بالقوه به خرید محصول و دریافت خدمت مورد نظر از میان ده ها مورد مشابه هستند .

امروزه یکی از رایج ترین روش های تبلیغات ، استفاده از هدیه تبلیغاتی می باشد . این هدیه تبلیغاتی  در کشور ما ، معمولا در نقش وسایلی کوچک و کاربردی مانند آفتابگیر ، ابزار آلات ، اسپیکر ، بادبزن ، بادکنک ، پازل، پاوربانک ، پدموس ، پرچم ، تی شرت ، کلاه ، جا کارتی ، جا کلیدی ، جامدادی ، جعبه های پذیرایی ، چتر ، حوله ، خودکار ، ساعت ، ساک های دستی ، ست مانیکور ، سررسید ، فلاسک ، فلش مموری ، فندک ، کربند ، کیف ، لیوان ، مگنت و سایر هدایای متفرقه ظاهر می شوند . نکته حائز اهمیت و وجه اشتراک همه وسایل فوق ، کاربردی بودن آن ها می باشد . شما در صورت دریافت یک فلش مموری ، پد موس ، لیوان و … با اینکه لوگوی مجموعه ای روی آن حک شده است ، اما برای کاربرد آن رجحان قائل شده و با کمال میل از آن استفاده می کنید . در واقع به این دلیل یکی از هوشمندانه ترین مدل های تبلیغات ، هدیه تبلیغاتی می باشد که مشتری بالقوه ، لحظه ای تبلیغ شما را از جلوی چشمانش کنار نمی زند و اسم برند تبلیغ کننده در ضمیر ناخود آگاه وی حک می شود. خصوصیت بارز  هدایای تبلیغاتی ، این موضوع می باشد که هیچ کس از دریافت آن نه تنها ناراحت نمی شود ، بلکه فرد هدیه دهنده را نیز فراموش نمی کند . در ادامه لازم به ذکر است که هر مجموعه هدایای تبلیغاتی مرتبطی با زمینه کاری خود ارائه می دهد . بطور مثال همانطور که پاور بانک برای شرکتی در حیطه کاری آی . تی مناسب تر است ، ارائه جعبه ابزار برای شرکت های فنی مهندسی تولید ابزار مناسب تر می باشد . در نکته بعدی به این مساله اشاره می کنیم که هرچه توان مالی و بودجه در نظر گرفته شده برای تبلیغات مجموعه ای بالاتر باشد ، ارزش مادی هدایای تبلیغاتی بالاتر می رود ، به حدی که هدیه تبلیغاتی برخی از کمپانی های بزرگ ، به جای خودکار و تقویم ، گوشی تلفن همراه و حتی خودرو می باشد

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

هدیه دادن یکی از راه های مقرون به صرفه برای تقویت روابط شخصی است و این مهم را همه می دانند.ولی باید این را در نظر داشته باشید که هدیه دادن هم ممکن است مقاصد خاصی را دنبال کند.

برای شما از هدایایی سخن خواهیم گفت که بیشتر جنبه تبلیغاتی خواهند داشت تا اهداف دیگر.

البته نباید از این بحث برداشت اشتباهی داشت.یعنی این طور نیست که این هدایا نتوانند مانند هدیه روابط را تقویت کنند ولی به صورت کلی هدایای تبلیغاتی که برای مقاصد اقتصادی به کار میروند جزو راهکار ها و استرتژی های اصلی شرکت ها هستند.

همه ما امروزه از قدرت تبلیغات با خبریم و میدانیم که اکثر شرکت های بزرگ از این ترفند برای تجارت بهتز استفاده میکنند.در همین راستا میتوان هدایای تبلیغاتی را اینگونه تعریف کرد:

“هدایای تبلیغاتی مهمترین عامل برای جذب مشتری می باشد که میتواند در بخاطر آوردن نام شما و همچنین محصولات و خدماتی که ارائه میدهید نقش مهمی رل بازی کند.”

خلاقیت

یکی از مهمترین ارکانی که باید در برگزیدن هدایا مد نظر داشته باشید داشتن خلاقیت می باشد.زیرا عنصر خلاقیت در طراحی و ارائه  هدایا شما به مخاطبانتان  بسیار مهم است.

از آنجایی که هدایای تبلیغاتی را برای قدردانی و همچنان که گفته شد یادآوری نام خودتان به مخاطب خودتان می دهید ، یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه میتواند او را به وجد اورد و شاد کند.

یکی دیگر از مزایای هدایا تقویت روابط بین شمایی که این هدایا را تهیه کرده اید و مخاطبی که انرا میگیرد نیز هست.زیرا به او می فهمانید که ارزش گرفتن هدایای تبلیغاتی را داشته است.

هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی خاص

هدیه تبلیغاتی خاص

شاید شما هم کلمه هدیه تبلیغاتی را بارها شنیده باشید و به چندین بار از آنها برای هدیه دادن استفاده کرده باشید.اما ممکن است به طور کلی با هدیه تبلیغاتی و اهداف آن و انواع آن آَشنا نباشید.در این مطلب می خواهیم علاوه بر اینکه هدیه تبلیغاتی را برای شما روشن تر میکنیم ، موارد استفاده آن و همچنین یکی از انواع آنرا برای شما بازگو کنیم.
هدیه تبلیغاتی چیست؟

هر هدیه ای که شما از آن به عنوان تبلیغات استفاده کنید هدیه تبلیغاتی نام دارد.این هدیه تبلیغاتی می تواند گستره ی وسیعی را در بر بگیرد که در زیر به چند نمونه ان خواهیم پرداخت :

– برای گسترش همکاری ها و دوستی بیشتر
– به منظور گسترش رتبه کارخانه و یا فروشگاه شما
– به منظور شناساندن برند خودتان به دیگران
– به منظور آشنا کردن سایر افراد با لوگوی شرکت شما

تاریخچه
اگر بخواهیم از تاریخچه
هدیه تبلیغاتی هم برای شما بگوییم، باید این نکته را در نظر داشته باشید که اولین هدیه که به صورت امروزه رایج است در آمریکا داده شد. اما در قرن نوزدهم بر اهمیت آن اضافه شد و کاربران بیشتر به اهداف آن پی بردند.
به همین خاطر امروزه استفاده از
هدیه امری همه گیر شده و کسانی که تبلیغات برایشان اهمیت زیادی دارد از این هدیه استفاده میکنند
هدیه تبلیغاتی خاص
همانطورکه می دانید
هدیه تبلیغاتی می تواند هر چیزی باشد اما بعضی از هدایای تبلیغاتی به صورت خاص ارائه میشوند. به طور مثال ساعت هایی که شما میتوانید از آن به عنوان هدیه خاص بهره بگیرید.همچنین خودکار و خودنویس هم می توانند به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص به کار گرفته شوند تا بتوانند تبلیغات برند و یا لوگوی شما به طور خاص و به بهترین نحو انجام دهند.
امیدواریم از مطلب
هدیه خاص لذت برده باشید .

هدیه تبلیغاتی خاص

هدیه تبلیغاتی خاص در واقع به هدیه ای اطاق می شود که با توجه به اسم آن ، از سطح بالاتری نسبت به هدیه معمولی برخوردار باشد . عملی که هدیه تبلیغاتی خاص را بدین  صورت ویژه کرده است  مواد اولیه ، طراحی پیچیده تر آن ها نسبت به هدیه تبلیغاتی معمولی ، استفاده از محصولاتی ارزنده و اصطلاحا مارک دار ، حکاکی های لیزری ، تعداد معدود و محدود ، قیمت بالا و بسته بندی منحصر بفردش دانست .

مواد اولیه هدیه تبلیغاتی خاص  معمولا چوب ، فلزات با ارزش ، چرم و شیشه می باشند . این مواد با توجه به پروسه پیچیده ای که برای ساخت دارند ، نما و شان محصول را ترقی داده و باعث خاص شدن هدیه می گردد.

در باب طراحی  هدیه تبلیغاتی خاص نیز می توان گفت طراحی قالبی و رنگ آمیزی هر محصول ، شناسنامه آن می باشد . شاید محصولی که از آن صحبت می کنیم یک خودکار پلاستیکی باشد ولی به حدی روی طراحی آن کار شده است که خروجی محصولی منحصر بفرد بوده و در زمره هدیه تبلیغاتی خاص قرار می گیرد .

گاهی اوقات هدیه تبلیغاتی خاص در واقع محصولی آماده می باشد که با حک و چاپ نام برند مورد نظر روی آن به بیلبوردی تبلیغاتی تبدیل می شود . این محصول می تواند یک خودکار گران قیمت و نفیس ، فلش مموری مرغوب یا سرویس آشپزخانه نامداری باشد که با حکاکی ظریف لیزری ، سی ان سی و یا حتی چاپ به هدیه تبلیغاتی خاص تبدیل شده است .

گاهی اوقات خاص بودن یک هدیه ریشه در تعداد کم آن دارد ، بطور مثال لوایح تقدیر ، تندیس ها ، شمش ها و کتب نفیسی که به همه کس تعلق نمی گیرد و باعث می شود که این کمیابی ارزش کالا را بالا ببرد .

گاهی اوقات  هدیه تبلیغاتی خاص دارای قیمت زیادی می باشند ، شاید این کار مقرون به صرفه به نظر نیاید اما هستند مجموعه هایی که برای شو آف های قدرت و اثبات استطاعت مالی خود در برابر رقبا ، دست به اهدای هدیه تبلیغاتی خاص به مشتریان خود کنند . مانند ساعت های گران قیمتی که به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص در کنار خرید محصولاتی مانند خودروهای لوکس اعطا می شود.

یکی دیگر از عواملی که باعث تمایز این هدایا از دیگر محصولات می باشد ، بسته بندی آن است . مساله بسته بندی از مهمترین فاکتورهای تولیدی می باشد ، به حدی که دارای نمایشگاه ها و همایش های سالانه متعددی می باشد ، بطور حتم بسته بندی  نقش بسزایی در خاص شدن هدیه دارد .